Waar wilt u meer over weten?
Online bestellen
Online betalen
Verzendkosten en levering
Retourneren van bestelde artikelen
Klantenservice en klachtenafhandeling
Garantie
Hoe kan ik online een bestelling doen?
Je kunt een bestelling plaatsen door het gewenste product uit te kiezen en dit in jouw winkelmandje te plaatsen. In je winkelwagen kun je eventueel het aantal aanpassen.
Wanneer je wilt afrekenen klik je op de groene knop "Afrekenen" en daar vul je jouw gegevens in zoals wordt gevraagd.
Als je akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden klik je op de groene knop "Bevestig bestelling".
Alvorens te betalen controleer je op de betaalpagina je bestelling en jouw gegevens. Kies hier ook jouw betaalmethode.
Zodra je op de groene knop "Betalen" klikt word je doorgestuurd naar de betaalprovider waar je de betaalopdracht kunt geven.
Daarna kom je weer terug op onze website en zie je het resultaat van jouw betaling. Bij een goedgekeurde betaling ontvang je een e-mail met een bevestiging van jouw bestelling.
Online betalen & betaalmethodes
Op onze website kun je jouw bestelling veilig online betalen. De betaling wordt uitgevoerd door de betaalprovider Mollie BV. De verbinding tussen je computer en de webshop/betaalpagina wordt beveiligd met een SSL-encryptie. De aangeboden betaalmethodes zijn:
Wij brengen geen transactiekosten in rekening aan onze klanten.
Verzendkosten en levering
Indien de door jou bestelde producten op voorraad zijn, zal de bestelling binnen 24 uur worden verstuurd.
Afhankelijk van de bezorgtijden, weekenden en feestdagen zal je bestelling normaliter 1 werkdag na verzending worden geleverd.
Voor bestellingen tot € 70,00 excl. BTW zijn de verzendkosten € 5,99 excl. BTW en verzending binnen Nederland.
Bestellingen van € 70,00 excl. BTW en hoger worden gratis thuisbezorgd (binnen Nederland).
Uitzondering hierop is het AirKing stofafzuigsysteem. Deze wordt met verzekerde post verstuurd en de kosten hiervoor zijn te allen tijde € 7,40 excl. BTW (binnen Nederland).
Op de productpagina, in het winkelmandje en op de betaalpagina zie je welke verzendkosten er voor jouw bestelling van toepassing zijn. Producten die op het moment van bestellen niet op voorraad zijn zullen worden nageleverd in een aparte zending.
info@nagelshoppijnacker.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of gebruikt zijn, dan kunnen we deze niet retour nemen en dus ook niet crediteren. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Klantenservice en klachtenafhandeling
Wij doen onze uiterste best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je niet tevreden over onze producten of dienstverlening dan verzoeken wij je vriendelijk contact op te nemen via de contactpagina of telefonisch. Je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie op je klacht. Mochten wij naar jouw mening een klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld, dan kun je je altijd richten tot het Europese Online Geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/odr.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie en/of vervanging.
ja het kan echt Lennox lynn heeft 5 nieuwe kleuren Rubberbase met Cat eye in 1 uitgebracht en wij hebben ze in onze webshop staan echt 5 te gekke kleuren voor deze zomer... lees verder »
4 nieuwe kleuren zijn er uit van de collectie van Lennoxlynn prachtige rustige basis kleuren bekijk ze in de shop... lees verder »